گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

شهید امیر تجری

شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ق.ظ

============>🔹🌹🌹
🇮🇷ایران

معلومات شخصیة الشهید المدافع عن الوطن

الاسم : امیر تجری

تاریخ المیلاد : 1961 مایو 22

تاریخ الشهادة : 1987 مایو11

محل الشهادة : ایران - بانه

کیفیة الشهادة : ارتجاف
المنصب : الباسیج - سائق ‍

============>🔹🌹🌹

personal identification of
martyr: Holy defence

Name: Amir Tajari

Date of birth:21/5/1961

Date of martyrdom:11/5/1987

place of martyrdom: Baneh

The way of martyrdom : hitting by shrapnel

Rank :driver- Basij

~~~~~~~~~~~~🔹🔹🌹
🌐گنجینه اطلاعات شهدای جهان اسلام
==========================
شهداء کنوز المعلومات فی العالم الإسلامی
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
🌐Martyrs of the Islamic world's information treasures
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
زندگینامه ومعرفی کانال شهید⏬
🆔 @martyrs_of_Islamic_world

http://ادرس وبلاگ
martyrsofislamicworld.blog.ir

گنجینه اطلاعات شهدای جهان اسلام, [۱۱.۰۸.۱۷ ۲۰:۴۸]
شهید مهمان
🌷کانال شهــ🕊ــیدمسرور🌷
🆔 @shahid_masror👈

==================<🌹>

#شهید_امیر_تجری

#معرفی_نامه

🔹یکم خرداد 1340، در روستای فاضل آباد از توابع شهرستان علی آباد کتول به دنیا آمد. پدرش علی حسین، فروشنده و کشاورز بود و مادرش سکینه نام داشت. تا پایان دوره متوسطه درس خواند و دیپلم گرفت. راننده بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت.

🔹 بیست و یکم اردیبهشت 1366، با سمت راننده در بانه هنگام درگیری با گروه های ضدانقلاب به #شهادت رسید. پیکر وی مدتی در منطقه بر جا ماند و یکم تیر همان سال ، پس از تفحص در گلزار شهدای امامزاده روستای الازمن تابعه شهرستان زادگاهش به خاک سپرده شد.

📝وصیت نامه
بسم الله الرحمن الرحیم

🔹ما زنده به آنیم که آرام نگیریم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست.

🔹درود بی پایان بر حسین (ع) که چگونه مردن را به ما آموخت . درود بر امام زمان (عج) و رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی که ادامه دهنده راه حسین (ع) است و رهنمای ما به سوی خوبیهاست خدا را شکر می کنم که ما را یاری نمود تا طرفداری از حق نمایم و بر علیه باطل اقدام کنم ، ملت ایران در این راه که راه خداست افتخار می کنم که جان ناقابل خود را در راه اسلام فدا کنم من آنقدر به جبهه ، محل عبادت و تقوا می روم تا شهید شوم زیرا در رختخواب مردن در این برهه از زمان برای جوانان مسلمان ننگ است زیرا هیچکدام از پیشوایان و رهبران در رختخواب نمردند و همگی جان خود را در راه خدا داده اند ،
🔹 برادران از شما خواهش می کنم تا انقلاب مهدی (عج) خدمتگذار اسلام و میهن عزیزمان باشید و سنگرهای شهدا را خالی نکنید من به عنوان یک جوان مسلمان و متعهد به اسلام پا به میدان عمل می گذارم و هدفم این است که به خاطر خدا جهاد کنم نه به خاطر ایران چون هدف در ایران خلاصه نمی شود جهان بینی اسلام وسیع تر از این است که بگویم هدف نجات چند کیلومتر خاک است بلکه هدفم اسلام و نجـات مستـضعفین از زیر چـکمه هـای مستکبرین است و تنها ناراحتیم این است که بیشتر از این نمی توانم خدمت بکنم .

🔹از جوانانی که مطالعه دارند می خواهم که مطالعه خود را بیشتر بکنند و رهبـر عزیزمـان را دریابـنـد و بیشتر در او دقیق شوند و هرگز او را تنها نگذارند از کسانی که دعا می کنند جنگ تمام شود می خواهم که دعا کنند اسلام پیروز شود .

🔹ای برادران این را بدانید که ما برای آخرت آفریده شده ایم نه برای دنیا ، برای نیستی نه برای هستی و برای ماندن ما باید آخر کوچ کنیم به دنیای آخرت پس چه بهتر که با ذلت نمیریم . و اما شما خواهرانم جهاد شما همان است که حجاب خود را حفظ کنید و پیروی از حضرت فاطمه (س) نمائید .

🔹 چند کلمه ای با پدر و مادرم ، پدر و مادر عزیزم قبل از هر چیز دست شما را می بوسم و توقع بخشش و کرم دارم و امیدوارم که در غم از دست دادن من گریان نشوید . پدرجان از این که نتوانستم زحماتی را که شما برای من کشیده اید حتی یک روز آن را جبران کنم متاسفم ، مادرجان ناراحت من نباش من امانت خدا بودم در دست شما و بالاخره این امانت را باید پس داد و خداوند جان و مال مومنین را خریدار است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی