گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

شهید محمد صادق انبار لویی

سه شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۹ ب.ظ

@khatesorkh

============>🔹🌹🌹
🇮🇷#ایران

معلومات شخصیة الشهید فی
حَرب مقدسة(الحرب بین عراق و ایران )

الاسم : محمد صادق انبار لویی
تاریخ المیلاد : 1955 أکتوبر 13

تاریخ الشهادة : 1988مارس 12

محل الشهادة : عراق -بندیخان

کیفیة الشهادة : بشظایا فی الرأس
المنصب : مساعد اللوجستیة لواء الهادی

============>🔹🌹🌹

personal identification of
martyr: Holy defence

Name: Mohammad Sadeq Anbar Louie

Date of birth:13/10/1955

Date of martyrdom:13/3/1988

place of martyrdom: Bandikhan, Iraq

The way of martyrdom : hitting by shrapnel on the head

Rank :Deputy Logistic Al- Hadi brigade

~~~~~~~~~~~~🔹🔹🌹
🌐گنجینه اطلاعات شهدای جهان اسلام
==========================
شهداء کنوز المعلومات فی العالم الإسلامی
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
🌐Martyrs of the Islamic world's information treasures
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
زندگینامه ومعرفی کانال شهید⏬
🆔 @martyrs_of_Islamic_world

http://ادرس وبلاگ
martyrsofislamicworld.blog.ir

گنجینه اطلاعات شهدای جهان اسلام
#شهید_محمدصادق_انبارلویی

#معرفی_نامه

🎋بیستم مهر ۱۳۳۴، در شهر قزوین به دنیا آمد. پدرش صفر، کارمند بود و مادرش فاطمه نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته تجربی درس خواند و دیپلم گرفت. او نیز کارمند بود. سال ۱۳۵۷ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر شد. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و دوم اسفند ۱۳۶۶، با سمت مسئول تدارکات در دربندیخان عراق توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزار او در گلزار شهدای زادگاهش قرار دارد. برادرش مسعود نیز به شهادت رسیده است.


#قسمتی_از_وصیت_نامه_جانباز_شهید_محمد_صادق_انبارلویی

بسم الله الرحمن الرحیم

🎋این وصیت نامه این حقیر صادق انبارلویی جهت اطاعت از پیغمبر اسلام که فرمود: وصیت کنید قبل از اینکه بمیرید .

🎋اول از همه دوستان می خواهم که از من راضی باشند و مرا ببخشند که از من بدی دیدند .
🎋سوگند یاد می کنم که جز خدای بزرگ خدایی وجود ندارد و شریکی هم ندارد و سوگند یاد میکنم که او یک صد و بیست و چهار هزار پیغمبر را جهت هدایت انسانها فرستاده و آخرینشان حضرت محمد (ص) و بعد از او پیامبری نخواهد آید از او دوازده معصوم به نام دوازده امام برای یاری حق و پیاده شدن اسلام و هدایت انسانهای عالم آمدند که اولشان علی (ع) و آخرشان حضرت مهدی (ع) که مهدی عزیز در غیبت کبری به سر می برد که هرگاه ایزد حق بخواهد او ظهور کند عالمی از جور و ستم نجات دهد. سوگند یاد می کنم نائب او حضرت روح الله خمینی است او بر حق است او بر همه ولی است او بر همه ولایت دارد هر که از او سر پیچد انگار از مهدی از محمد (ص) و از خدا سرپیچیده .

🎋 خدایا تو شاهد باش من او را ولی خودم می دانم و اطاعت کردن را از او واجب می دانم . در حالی وصیت می نویسم که اسلام عزیز مظلوم و غریب است در حالی وصیت می نویسم که اسلام در حال جنگ با کفار است هرکه در این موقعیت اسلام را کمک کند یعنی جنگ را ادامه و یاری کند انگار زمان پیامبر گرامی شمشیر زده خدایا تو گواه باش من آمدم ولی لیاقت شهادت نداشتم و مجروح گردیدم ولی این بار از تو خدای متعال خواستارم اگر صلاح می دانی و از من راضی هستی شهادت نصیبم بفرما .

🎋خدایا تو گواه باش من اسلامت را دوست دارم امام زمانت را دوست دارم امام خمینی را دوست دارم و با دوستان او دوست هستم و با دشمنانشان دشمن هستم . من بعنوان یک سرباز اسلام خدمت هم مسلکان خود عرضه می دارم مبادا این نعت الهی را شکر گزار نباشند و خدای بزرگ بر شما سخت گیرد و ظالمی را بر همه ما مسلط سازد من از خانواده عزیز خود می خواهم که همیشه پیرو امام عزیز باشند و لحظه ای دست از دامن این فرزند پیغمبر کوتاه نگردانند راهی که حسین شهید رفت همگی ما اگر نرویم شیعه نباشیم مگر خون حسین و اصحابش از ما سؤال نمی کند مگر زمین کربلا صدا برنمی آرد که چه شد که درک خون فرزند پیغمبر را نکردید پدر جان مادرم از این فرزند عاصی راضی باش من خیلی به شما بد کردم و هرچه باشم من عاشق حسینم پدر زمن راضی باش بگذار خون من برای حسین عزیز بریزد بگذار در روز محشر در پیشگاه پیامبر سربلند باشیم .

🎋 از همسر عزیزم می خواهم اول از من راضی باشد و دوم همیشه از امام اطاعت کند من از او راضی نیستم لحظه ای از اسلام جنگ امام غافل باشد خداوند صبر و اجر عظیم به او اعطا کند و مهدی و مهدیه را خوب بزرگ کن و آنها را اسلامی بار بیاور و مال حلال به خورد آنها بده از دادن غذاهای مشکوک خودداری کن بگذار مهدی و مهدیه درس بخوانند و خدمتگذار به اسلام باشند و وصی خودم را همسر عزیزم (خانم) میرباقری قرار می دهم و ایشان حق هرگونه تصرف در اموال اینجانب محمد صادق انبارلویی شوهر خانم میرباقری را دارد و به هیچ کس اجازه دخالت در امور اینجانب را نخواهم داد و راضی نیستم مگر با مشورت همسرم و اجازه شخصی خانم میرباقری .
1 ـ خمس داده ام
2 ـ حج نرفته ام
3 ـ مهریه خانم میرباقری پرداخت نشده باید مبلغ 80000 تومان به او بدهم
4 ـ حقوق را باید همسرم بگیرد و خرج فرزندانم بکند
5 ـ ارث هم طبق اسلام 2 تا پسر و یک دختر ببرند

محمد صادق انبارلویی ۱۳۶۶/۶/۳۰

@khatesorkh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی