گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

شهید علی دوامی

دوشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۳۱ ب.ظ
@khatesorkh1

============>🔹🌹🌹
🇮🇷#ایران

معلومات شخصیة الشهید فی  
حَرب مقدسة(الحرب بین عراق و ایران )

الاسم : سید علی دوامى 🌹🕊
 
تاریخ المیلاد : 1967

تاریخ الشهادة :   1988

محل الشهادة : إیران- شلمجه   

کیفیة  الشهادة : رصاصة على الجسم

المنصب : نائب قائد کتیبة


============>🔹🌹🌹

personal identification of
martyr: Holy defence

 Name: Seyyed Ali Davami🌹🕊

Date of birth: 1967

Date of martyrdom:1988

place of martyrdom: Shalamcheh


The way of martyrdom: hitting by bullet to the body

Rank : The successor to the Battalion commander

 ~~~~~~~~~~~~🔹🔹🌹
🌐گنجینه اطلاعات شهدای جهان اسلام
==========================
 شهداء کنوز المعلومات فی العالم الإسلامی
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
🌐Martyrs of the Islamic world's information treasures
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
زندگینامه ومعرفی کانال شهید⏬
 🆔 @martyrs_of_Islamic_world

 http://ادرس وبلاگ
 

#شهید_سید_علی_دوامی

#معرفی_نامه

🌾سید علی دوامی به سال  1346 در ساری متولد شد. سید علی 21 سال بعد ، به سال 1367 در منطقه عملیاتی شلمچه ، در لباس سربازی نهضت حضرت روح الله بال در بال ملائک گشود. او در زمان شهادت ، جانشین فرماندهی گردان مسلم ابن عقیل از لشکر 25 کربلا را بر عهده داشت. بی شک زندگی کوتاه این شهید عزیز ، سرشار از نکته های آموزنده و جالب توجه است اما تنها یکی از آن ها است که سید علی را در میان اهل دنیا شاخص تر از سایر همرزمان شهیدش می کند.

🌾 او در 21 رمضان به دنیا آمد و در 21 رمضان به شهادت رسید. نامش هم «علی» بود. بعضی ها اعتقاد دارند ، این که در زمان شهادت هم 21 سال داشته است ، حلقه دیگری از همین نشانه ها به حساب می آید.الله اعلم.  

🌾حقیقت آنان جز در میان آسمانیان  شناخته شده نیست و شاید زمانی که این سید ، در رکاب مولایش بازگردد تا انتقام خون شهدای کربلا را بستاند ، بخش دیگری از زیبایی روح بلند او آشکار شود. خدا را چه دیدی ، شاید آن روز هم 21 رمضان باشد.


#وصیت_نامه_شهید_دوامی

بسم الله الرحمن الرحیم
🌾درود و  سلام برامام حسین که چگونه زیستن و چگونه مردن را به ما آموخت
بارالها من نمی خواهم که دربستر بمیرم  میروم تاهمچو مردان خدا دردل سنگر بمیرم
و میدانم که به شهادت می رسم ، میخواهم اگر لیاقتش را داشتم ، بدنم مانند فاطمه زهرا(س) مفقودالجسد بشود.

🌾شهادت دریست گران بها که پیامبران وارث آن و خدا خونبهای آن است
اکنون که در سیاهی شب ، تنها با خدای خود هستم ، این وصیت را روی کاغذ می آورم ، شاید با این وصیت عده ای را به حقانیت در این راه ، آگاهی دهم .

🌾انسان تنها درمقابل مرگ تسلیم است و هیچ کاری ازاو برنمی آید ، پس چه بهتر که این مرگ در راه عشق خود باشد.

🌾 وشهید چه زیباست این نام ، و چه گوشنواز ، یعنی کسی که شهادت می دهد با خویش ،به درستی راهی که رفته است.

🌾و مادرجان ، خوشحال باش از اینکه فرزندت را در راه اسلام از دست داده ای چون دیگر آن دنیا ، فاطمه زهرا (س) از تو گله ای ندارد.

#دروادی عشق عاقلان مجنونند
#درمسلخ عشق عاشقان درخونند
#چون وصف کنم که عاشقان چونند              #ازدایره عقل همه بیرونند
(فدائی امام، سیدعلی دوامی)

🌾مامان جان ، این که در زیر نوشتم ، معنی را نمی نویسم ،چون عربی است و می خواهم خودتان معنی آن  را پیدا کنید، و وقتی معنی آن را پیدا کردید ، منظورم  را می فهمید ، نگران من هم نباشید.

🌾من طلبنی وجدنی *و من جدنی عرفنی*و من عرفنی احبنی *و من احبنی عشقنی*و من عشقنی عشقته*و من عشقته قتلته*و من قتلته فعلی دیته*و من علی دیته فانا دیته.
"سردارشهید حاج سید علی دوامی"
@khatesorkh1martyrsofislamicworld.blog.ir

۹۶/۰۹/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی خادمین شهدا_ شاهد خبر گنجینه شهدای جهان اسلام

جنگ تحمیلی - دفاع مقدس - عراق -

زندگینام

شهید علی دوامی

گنجینه شهدای جهان اسلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی