گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

شهید صحنعلی تاراس

جمعه, ۱ دی ۱۳۹۶، ۰۷:۱۷ ب.ظ
@khatesorkh1
 ‌
============>🔹🌹🌹
🇮🇷#ایران

معلومات شخصیة الشهید فی  
حَرب مقدسة(الحرب بین عراق و ایران )

الاسم : صحنعلی تاراس  🌹🕊
 
تاریخ المیلاد : 1966

تاریخ الشهادة :   1987 ینایر16

محل الشهادة : مدینة دوئجى

کیفیة  الشهادة : رصاصة إلى الصدر

المنصب : قائد الشرکة

============>🔹🌹🌹

personal identification of
martyr: Holy defence

 Name: Sahnali Taras🌹

Date of birth: 1966

Date of martyrdom:16/1/1987

place of martyrdom: Doeiji town


The way of martyrdom: hitting by bullet to the chest

Rank : company commander

 ~~~~~~~~~~~~🔹🔹🌹
🌐گنجینه اطلاعات شهدای جهان اسلام
==========================
 شهداء کنوز المعلومات فی العالم الإسلامی
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
🌐Martyrs of the Islamic world's information treasures
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
زندگینامه ومعرفی کانال شهید⏬
 🆔 @martyrs_of_Islamic_world

 http://ادرس وبلاگ
 martyrsofislamicworld.blog.ir

#شهید_صحنعلی_تاراس

#معرفی_نامه

🕊شهید صحنعلی تاراس در سال 1345 متولد شد و با شروع جنگ تحمیلی به نبرد حق علیه باطل شتافت و در تاریخ 26 دیماه 1365 در عملیات کربلای 5 در شلمچه به فیض شهادت رسید.
#وصیت_نامه

🔱به نام الله  پاسدار حرمت خون شهدا
((من عاشق علی (ع) هستم و حزب جمهوری اسلامی عبادتگاه من است))
🔱اینک که من به جبهه می روم و در بین شما نیستم می دانم چه احساسی دارید! امیدوارم که احساس شما آزروی صداقت و برای خدا باشد و ذره ای غم و اندوه به خود راه ندهید زیرا آن کس که به من جان و حیات داد، اینک جانم را طلب کرده و با کمال میل تقدیم او می کنم و به سوی او باز بر می گردم  ((انا لله وانا الیه راجعون)) .   
               
🔱آنگاه که به وسیله تیرهای دشمن سینه ام شکافته می شود آن وقت است که احساس رضایت می کنم و در آن لحظه که من در شادابی هستم روح شاد و خرم من در میان شما خواهد بود و این است حیات جاودانی که خداوند وعده داده است.
🔱 تنها پیامم به امت شهید پرور ایران این است که اسلام عزیز را یاری  کنند و امام را تنها نگذارند و خط سرخ شهیدان را که همانا راه حسین (ع) است ادامه دهند که الله پشتیبان شما است و شما ملت عزیز پیرو قرآنی، پیروز هستید و مشرکین و منافقین به همین زودی رفتنی هستند. ای کاش توانایی آن را داشتم تا حقیقت آشکاری را که شاید خیلی از ما به آن اطمینان داریم برای آنان که هنوز این حقیقت را دروغ  می پندارند روشن کنم،  و آن حقیقت این است که شهیدان ما در آن موقع که جان به جان آفرین (( الله)) تسلیم می کنند،تنها نیستند بلکه سر آنها بر دامان امام زمان (عج) است. ای کاش توانایی آن را داشتم تا برای شما آخرین لحظه ی حیات عاشقان راه الله را شرح دهم .
آری ای پدر و مادر عزیز و مهربانم و شما ای خواهران و برادرانم! دنیا چه زیبا و دوست داشتنی است، دنیا آدم را به طرف خود می کشاند، اما خانه پاداش الهی (خانه آخرت) و (بهشت جاودان) خیلی از دنیا زیباتر و حتی بالاتر و با ارزش ترند. اگر مال و منال دنیا را در آخر باید گذاشت و رفت پس چرا آن را در راه خدا انفاق نکنید؟  و  اگر این بدن های ما ساخته شده اند که بمیرند پس چرا در راه خدا با ترکش خمپارها و گلوله ها و مسلسل ها سوراخ سوراخ نشوند. حرف من با منافقان این است که ای کور دلان تا کی نمی خواهید معنی این حرف امام را که فرمودند : ( ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد) را بفهمید و آن را درک کنید . اما ملت ایران! شما که در تمام مراحل زندگی انتخابگر هستید، بکوشید بهترین راه را انتخاب کنید و خودتان را از لحاظ معنوی بسازید تا زمینه حکومت حضرت مهدی (عج) فراهم شود تا در رکاب آن حضرت بجنگید و شما را به خدا قسم، همیشه امام را راضی نگهدارید و دل او را نرنجانید.

🔱 چند جمله با امام ملت :
 اماما ! من با خود سوگند خوردم تا زنده ام در راه خدا ، راهی که امام حسین به ما یاد داد ، تو نیز ( امام خمینی ) که از فرزندان امام حسین (ع) هستی ، راهی که در ورود به  آن گمراه بودیم و هرگز توانایی رفتن در آن مسیر را نداشتیم ولی با ورود مبارک تو ( امام ) که مصادف بود با نوجوانی ما گنهکاران ، ما که خود را  نمی شناختیم  و گرچه جو زمانه و حکومت بر مردم طوری بود که ما را به راهی می کشاندند که  اصلاً راضی به انجام آن نبوده و نیستیم ولی ما  مانند عروسکی کوکی در دست بیگانگان بودیم که ما را کوک می کردند و طوری بار می آوردند که دست به هر کاری بزنیم اما الحمدالله با شروع دوران نوجوانی ما انقلاب پیروز شد و ما سریعاً وارد کانون های انقلابی شدیم و به لطف خداوند از ظلمت و گمراهی نجات پیدا کردیم و ما از خدا نیز چنین می خواستیم . گرچه ما از خانواده های محروم و مستضعف بودیم و از این همه گمراهی به دور بودیم ولی باز هم جو تاریخ و حکومت مسلط بر مردم غیراسلامی بوده است.
اماما ! جز جانم چیزی ارزشمندتر و بالاتر در خود ندیدم که فدای اسلام کنم و اما باید بگویم که جانم ارزشی ندارد مگر خدا قبول کند، آن وقت است که ارزش پیدا می کند .

🔱اماما ! تو ابراهیم زمانی ، چون تو نیز مثال ابراهیم بت ها را شکستی و ما را دوباره بخود آوردی و جانی تازه بخشیدی و حسین زمانی ، چون کربلائی  دیگر آفریدی و با یزیدان زمان در افتادی ( ابرقدرتها …) ولی اماما ! بدان که آن دفعه عاشورا 72 نفر بودند حالا عاشورای ایران 35 میلیون فداکار و ایثارگر دارد. ( انشاءالله )
اماما ! اگر تو نبودی ما چنان داخل لجن زار  می شدیم که توانایی بیرون آمدن را نداشتیم و آخر به دست چپی ها (جهنمی ها ) می افتادیم و تو ما را نجات دادی و ما را بخود آوردی تا خودمان را شناختیم  و به واسطه ی این خودشناسی حالا به آزادی دست پیدا کردیم.   
          
🔱اماما ! تو نور چشمان من هستی، تو روح من و قلب تپنده تمامی امت اسلامی و مسلمانان جهان هستی!
تو همچون چراغی برای ما بودی که در ظلمات گناه به یاریمان رسیدی.
@khatesorkh1

۹۶/۱۰/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی خادمین شهدا_ شاهد خبر گنجینه شهدای جهان اسلام

شهید صحنعلی تاراس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی