گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

شادی به سبک اصلاح طلبان

دوشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۷، ۰۸:۱۷ ب.ظ

به نام خدا

شادی به سبک اصلاح طلبان

عید نوروز امسال نیز بسیاری از مسئولین اصلاح طلب، به بهانه جشن نوروز و شاد کردن مردم ، هر انچه که می توانستند دست به اعمال ضد دینی و اخلاقی زدند، از آواز مختلط گرفته تا نمایش های ورزشی توسط دختران، با لباسهای ورزشی بدن نما!!
با یک عقب گرد چند ساله نتیجه می گیریم که پروژه ناقص ضد فرهنگی  دولت  محمد خاتمی ، این روزها با سرعت بالایی از سرگرفته ، و با یک سبک چرخشی همانند خنجری  دولبه  فرهنگ اسلامی را از چپ و راست مورد حمله قرار می دهند.
باید عرض شود که مقابله گفتاری و نقدهای نوشتاری تاکنون  هیچ تاثیری در این باره نداشته و غرب گرایان بدونه هیچ عکس العملی به کارشان روز به روز سرعت بیشتری می بخشند.
برنامه هایی که مسئولین اصلاح طلب  اجرایی می کنند، نه از جهل، یا عدم اگاهی است بلکه کاملا برنامه ریزی شده وان هم به دست مغرضین نظام اسلامی و در اتاق فکرکشورهای غربی طراحی می شود.تغییر تاکتیک این عناصر که تنش را از شهرهای بزرگ به مناطق کوچک می کشانند کاملا واضح است که می خواهندشکاف عمیقی بین مردم ایجاد نمایند، مردمی که به دلیل محیط کوچک شهرها و روابط خویشاوندی یا دوستی انسجام و اتحاد قابل توجهی دارند، لذا بهترین راه برهم زدن امنیت کاشت کینه و کدورت در چنین مناطقی است.
خبرتاسف باری که روزگذشته ،مبنی بر درگیری تعدادی از مردم  بوشکان، دشتستان ، جهت ممانعت از برگزاری کنسرت منتشر شد واقعا دل انسان را به درد می اورد.اگر خواننده مورد نظر مشکل امنیتی یا سیاسی داشته ،می باید از طریق دستگاه قضایی به سرعت پیگیری، مجوز وی لغو و صادر کننده مجوز نیز محاکمه می شد.
ورود یک شخص با لباس روحانی به جایگاه و پاره کردن تمثال مبارک حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ،به هر بهانه ای غیرقابل تحمل ،غیر اخلاقی و ضد ارزشی می باشد که امیدواریم سیستم محترم قضایی به طور جد پیگیری نماید.
و اما توصیه می شود،  مردم شریف و نجیب و جوانان عزیز  با چشم باز ، تفکر و تدبر ، با مشکلات مشابه برخورد نمایند، که تحریک احساسات ، بخصوص جوانان  یکی از برنامه های دشمن جهت ایجاد اختلاف و تفرقه میان همه اقوام ایرانی است .با ایجاد وحدت و همدلی همانند گذشته دشمنان ایران اسلامی را مایوس و نعمت امنیت و ارامش را از شهر و دیار خود سلب ننمایید، که خون های پاکی برای دست یابی به اسایش  جامعه تقدیم شده است.
باید توجه داشت در چنین روزهایی که اکثر مردم از مشکلات اقتصادی رنج می برند و روزانه صدها کارگر به دلیل بی توجهی مسئولین بیکار ، یا ازتاخیر حقوق هایشان رنج می برند، بسیاری از مدیران اجرایی غمخوار هموطنان شده و علم نشاط وشادی را برای مردم  بلند کرده و  فقط اجرای کنسرت به سبک غربی  را راهکار مناسب  می دانند.
در بخش بعدی روی سخن با دوستان و نهادهای انقلابی است  که توصیه های  مقام معظم رهبری در باب مقابله با تهاجم فرهنگی  را درک نکرده، یا اینکه سستی و تنبلی ، این قشر را به راهی می برد که پیشتر توابین پیمودند.
رهبری معظم انقلاب اسلامی می فرمایند : نبرد فرهنگی را با مقابله به مثل می شود  پاسخ داد....
اگر در این روزها در هر شهری و منطقه ای نیروهای انقلابی از لاک انفعال خارج و مراسماتی متنوع و سالم را اجرایی کنند ،به این اندازه فضا برای گستاخی و بی شرمی تعدادی فرصت طلب  باز نمی شود که اینگونه همه ارزشهای اسلامی و انسانی را زیر پا بگذراند.
در این برهه غبار الود جای دلاور مردی چون  حاج احمد متوسلیان خالیست که بر صورت مسئولین خائن  وضد ولایت سیلی  بکوبد ، تا به دنبال لانه ای برای خزیدن باشند ،نه راهی برای تضعیف فرهنگ دینی.

کجایند مردان بی ادعا؟

جلیل محمدی همدانی ١٣٩٧/١/١٢


معاونت فرهنگی
🇮🇷جبهه سایبری حیدریون🇮🇷

۹۷/۰۱/۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی خادمین شهدا_ شاهد خبر گنجینه شهدای جهان اسلام

اصلاح طلبان

سبک

شادی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی