گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

بسم الله الرحمن الرحیم. 

بیانیه مجمع جهانی خادمین شهداء ؛ در حمایت از مدیر شجاع و انقلابی.

مورخه:١٣٩٧/٤/١٨

همانطور که همه ملت قهرمان ایران اسلامی در جریان هستند.سال ٩٧ از سوی مقام عظمای ولایت ، سال حمایت از تولید ملی، و کالای ایرانی نام گذاری گردید.

رهبری معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی در حالی این شعار را برای این سال انتخاب فرمودند که کشور عزیزمان ، در زمینه های اقتصادی با مشکلات فراوانی روبرو بوده است. 

بسیاری از کارگران زحمتکش کارگاه های تولیدی به دلیل ورشکستگی بنگاه های داخلی بیکار شده و در مقابل خانواده خویش ابراز شرمندگی می کنند.

با این حال بسیار درد آور است که در مراسمات مختلف دولتی ،برخی موسسات یا نهاد ها به جای حمایت از اقتصادِ کشوری که با تقدیم خون بهترین جوانان خود به اقتدار و عزت جهانی رسیده است ، بعنوان هدیه، به میهمانان یک مراسم رسمی، از بیت المال مسلمین کالای تولید شده خارجی تهیه و اهداء می کنند.

اما بنابه شنیده ها ، در این میان ، ریاست محترم شورای شهر اهرم از توابع تنگستان ، از این موضوع رنجیده خاطر شده و در یک واکنش پسندیده اقدام به خرد کردن کالای خارجی که از سوی بانک صادرات ،تهیه شده بود می نماید.

 قابل ذکر است رئیس شورای شهر اهرم، جناب آقای صبوری که خود برادر شهید می باشد در مکانی که مزین به تمثال شهداء بوده ،با ابراز تاسف عمیق خاطر نشان می کند در راستای حمایت از تولید کنندگان داخلی و اطاعت از ولی امر مسلمین دست به این اقدام خداپسندانه زده تا شاید تلنگری برای برخی از مسئولین در نظام مقدس اسلامی باشد.

بدین وسیله از اقدام شجاعانه این مدیر انقلابی، تقدیر و تشکر می نماییم .و از خداوند متعال موفقیت روز افزون برای همه خدمت گذاران به ملت سرافراز ایران اسلامی خواهانیم .

من الله توفیق

🌐مجمع جهانی خادمین شهداء

۹۷/۰۴/۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی خادمین شهدا_ شاهد خبر گنجینه شهدای جهان اسلام

بیانیه

شجاع

مجمع خادمین شهدا

مدیر

گنجینه شهدای جهان اسلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی