گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

شهید سبزعلی پروینی

سه شنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۱:۴۸ ب.ظ



============>🔹🌹🌹
🇮🇷#ایران

معلومات شخصیة الشهید فی  
حَرب مقدسة(الحرب بین عراق و ایران )

الاسم : سبز علی بروینی  🌹🕊
 
تاریخ المیلاد : 1957دیسمبر 27

تاریخ الشهادة : 1985 أوکتبر  17

محل الشهادة : ایران- قصر شیرین
 
کیفیة  الشهادة : الذهاب على الألغام

المنصب : خلف الأیدیولوجیة السیاسیة

============>🔹🌹🌹

personal identification of
martyr: Holy defence

 Name: Sabz-Ali  Parvini🕊🌹

Date of birth:26/12/1957

Date of martyrdom:16/10/1985

place of martyrdom: Qasr-e shirin

The way of martyrdom: Explosion of foot on mine

Rank : The successor to political belief responsible

 ~~~~~~~~~~~~🔹🔹🌹
🌐گنجینه اطلاعات شهدای جهان اسلام
==========================
 شهداء کنوز المعلومات فی العالم الإسلامی
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
🌐Martyrs of the Islamic world's information treasures
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 http://ادرس وبلاگ
 martyrsofislamicworld.blog.ir

#شهید_سبز_علی_پروینی

#معرفی_نامه

🔹شهید سبز علی پروینی در سال 1336 هجری شمسی در روستای قره تپه از توابع شهرستان سنقر دیده به جهان گشود . او تحصیلات ابتدایی خود را در روستای قره تپه به پایان رساند ، ولی به دلیل مشکلات مالی دیگر قادر به ادامه تحصیل نبود . او پس از پایان خدمت سربازی خود در نیروی زمینی ارتش به استخدام رسمی سپاه در آمد وپس از شروع جنگ تحمیلی به جبهه های حق علیه باطل اعزام شد وسرانجام در جبهه میمک به درجه رفیع شهادت  نائل آمد وپیکرش در شهرستان سنقر به خاک سپرده شد. روحش شاد و یادش گرامی باد

#اسما_پروینی_فرزند_شهید

????سردار شهید سبزعلی پروینی????

🔹دیشب خیلی دلتنگ بابا بودم خیلی درتنهایی اشک ریختم وندونستم کی خوابم برد…

🔹صبح که رفتم مدرسه یکی از همکارای فرهنگی جلومو گرفت درحالیکه اشک میریخت بهم گفت خواب عجیبی درمورد من وپدرم دیده که یه ربطی به نیت خودش داشت….

🔹واما اون خواب عجیب اززبان همکار فرهنگی ام…

🔹ایشون گفتند که دیروز فلشی رو که عکس خانوادگیم داخلش بود رو گم کرده بودم وخیلی ناراحت وپریشون در به در دنبال فلشم میگشتم ولی پیدا نشد که نشد …

🔹با اون حال ناراحتم که کلی هم اشک ریخته بودم توی دلم نیت کردم و گفتم:

🔹خدایا به امیدی میخوابم که توی عالم خواب منو یه راهنمایی کنی وبه این بنده ات کمک کنی و آبروی منو حفظ کنی که فلشم پیدا شه ومن خیالم راحت شه…

وضو گرفتم وخوابیدم…

در عالم رویا دیدم که

????شهید پروینی????

🔹باچهره ی نورانی و لباس سر تا پا سفید کنار دو سید عرب زبانی نورانی چهره بودند وشما هم دست پدر رو گرفته بودی ولبخند به لب داشتی …

🔹پرسیدم:
اسما تو اینجا چیکارمیکنی؟

🔹پدر بزرگوارت لبخندی زد و گفت اسما دلش برای باباش تنگ شده بود اومده منو ببینه …
ضمنا خواهر بزرگوارم اون گمشده ی شماهم داخل کشوی اول کمدتون هست
نگران نباشید…

🔹ایشون درحالیکه اشک میریخت به من گفت به جون بچه هام صبح که ازخواب بیدارشدم رفتم همونجا که

???? شهید پروینی ????

🔹آدرسشو داده بود و فلشم رو همونجا پیدا کردم ودو رکعت نماز شکر بجا آوردم….

🔹بعد از شنیدن این جریان درحالیکه منو همکارم به شدت اشک میریختیم منم ماجرای دلتنگی همون شبم رو به همکارم گفتم ….

🔹نتیجه گرفتم که واقعا شهدا زنده اند وازهمه چیز خبر دارند….

وعند ربهم یرزقونند????

نظرات  (۱)

شهدا کارشون خیلی درسته.دلم خیلی هوای شهادت کرده.خدایا یعنی میشه

پاسخ:
شهادت آنچنان که فکر می کنیم سخت نیست فقط کافی است مثل شهدا باشیم .برای حقیر روسیاه هم دعا کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی