گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

شهید پرویز رستمی

جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷، ۰۹:۵۲ ب.ظ

نام پدر: رحیم

محل تولد: شهرستان چناران(مشهد)

تاریخ تولد: 1341/1/10

تاریخ شهادت: 1363/3/31

محل شهادت: ام الرصاص عراق

نحوه شهادت: اصابت گلوله

درجه یاسمت: آرپی جی زن

-------------------------------------------------------------

🌷المعلومات الفردیة لشهید الدفاع المقدس 

الاسم: برویز رستمی

اسم الاب: رحیم

مکان الولادة: مدینة جناران (التابعة لمشهد المقدسة)

تاریخ الاستشهاد:

مکان الاستشهاد: ام الرصاص فی العراق

کیفیة الاستشهاد: ضرب الرصاص

الدرجة او المنصب: رامی ار.بی.جی

-----------------------------------------------------------

🌷Individual Shahid's Identifications

 Martyr of Holy Defense

Missing in action [eternal martyr]

Name: #martyr_Parviz_Rostami

Father's name: Rahim

Place of birth: Chenaran city in mashhad

Date of birth: 

Date of martyrdom: 

Place of martyrdom: Om alrasas_ Iraq

Way of martyrdom: Hitting bullet 

Degree or Position: R.P.J. launcher

--------------------------------------------------------------

🌐بانک جامع اطلاعات شهدای جهان اسلام

البنک الشامل للمعلومات عن شهداء العالم الإسلامی

The comprehensive bank of information of the Islamic world's martyrs.

➖➖➖➖➖➖➖➖➖✨

http://eitaa.com/joinchat/459341836C9a286604cb

@shahid_110

==================================🌷

سایت: Www.shohadaeslam313.blogfa.com/

================================🌷

زندگینامه ⬇️

http://eitaa.com/joinchat/459341836C9a286604cb

🌷 #شهید_پرویز_رستمی

 #زندگینامه_شهید

دهم فروردین 1341، در روستای موچنان از توابع شهرستان چناران به دنیا آمد. پدرش رحیم و مادرش لیلی نام داشت. در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت. سال 1359 ازدواج کرد که ثمره آن یک پسر و یک دختر بود. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. سی و یکم خرداد 1363، با سمت آرپی‌جی‌زن در ام‌الرصاص عراق بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. پیکر او را در زادگاهش به خاک سپردند.

🌷 #وصیتنامه_شهید

و اما پدر جان ، امیدوارم که بعد از من شما همسرم را همانطورى که اول مثل خواهرانم جمع آورى مى کردى و دوست مى داشتى حال هم داشته باشى و همچنین فرزندانم را مثل زهرا ؟؟؟ خواهرانم آنها را در آغوش گرم خود بگیرى و از آنها مواظبت کنید .

و اما از زحمات مادر عزیزم که چقدر براى من زحمت هاى فراوانى کشیدى ، امیدوارم که مادر جان بعد از من شما گریه و ناراحتى نکنید، چون من راه خودم را انتخاب کردم و من مستقلا اینجا مى خواهم که شما از آن همه زحمت ها و رنجهائى که براى من متحمل شدید از من راضى باشید و نگذارید حساب من و شما به روز قیامت بکشد . مادر جان ، آخر این بدن من طاقت آتش جهنم را ندارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی