گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

بیانیه

چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۱۱:۱۹ ب.ظ
همدانی؛ مدیر این مجمع طی بیانیه ای ، به هوچی گری جریان غرب زده دوم خرداد (اصلاح طلبان افراطی ) مبنی بر اتفاقات اخیر  واکنش نشان داده و این حرکت را یک توطئه خطرناک برای ایجاد اختلاف در میان حوزویان و عالمان دینی می داند.
همدانی : چهره های سکولار درکنار لیبرال های پایتخت نشین ،همانند ابزاری دو لبه ( قیچی) در کنار هم قرار گرفته اند تا هر آن چیزی که در میان است را  از بین ببرند.
یک بام و دو هوا !!!
برخی گروه ها  که بقاء خود را در هوچی گری و غوغا سالاری می دانند این روزها با تمام توان و به صورت کاملا هماهنگ حوزه علمیه را هدف قرار داده و می خواهند به اختلافات حوزویان دامن بزنند!
چهره های سکولار درکنار لیبرال های پایتخت نشین ،همانند ابزاری دو لبه ( قیچی) در کنار هم قرار گرفته اند تا هر آن چیزی که در میان است را  از بین ببرند. اهداف این جماعت  در یک جمله ؛ جز خدمت به اتاق فکر کشورهای غربی نیست ! 
دیدار آیت الله شبیری زنجانی ( حفظ الله ) با اشخاصی چون ، محمد خاتمی که باغی انقلاب نامیده می شود در کنار ابر فاسد اقتصادی  ، که روزگاری  دادگاه وی تبدیل به یک سریال پرمخاطب شده بود  و اخیرا نیز با بی حرمتی به مدافعان حرم ،تبدیل  به چهره ای منفور، که حتی برخی ایرانیان خارج نشین  نیز وی را ملامت می کنند و همچنین عبدالله نوری ؛ یکی از ورشکستگان سیاسی دولت دوم خرداد که از نظر نشریات خارجی معاند نظام ، یکی از قهرمانان اصلاح طلب که توانسته با شجاعت بر آرمان های امام خمینی (ره) حمله ور شود ، و تلاش در به رسمیت شناختن رژیم کودک کش صهیونیستی را در کارنامه دارد ! رنگ بویی از یک توطئه خطرناک  می دهد. 
جریان جبهه دوم خرداد با علم بر اینکه نیروهای انقلابی برای این دیدار واکنش نشان خواهند داد دست به این اقدام زده اند تا زمینه هوچی گری برایشان فراهم شود . بنابه شندیده ها دعوت از این عالم نیز یک برنامه هدف دار بوده که خباثت این جماعت را اشکارتر می کند.
حال !! آیا باید افکار عمومی بپذیرند که این گروه به خاطر دفاع از حریم  مراجع معظم چنین بر آشفته شده اند ؟ یا هدفی غیر آن دارند؟
اگر چنین است؛ حمله و بی ادبی به آیت الله جوادی آملی ( حفظ الله) برای تذکر به بانک ها ، آیت الله نوری همدانی ( مدظله) آیت الله مکارم شیرازی ( حفظ الله)  بارها مورد بی مهری قرار گرفته اند؛  آن هم برای دفاع از حقوق مردم مظلوم این سرزمین.
مهمتر از آن  پاره کردن تمثال مبارک حضرت امام رحمت الله علیه و مقام معظم رهبری درفتنه های گوناگون از جمله فتنه سال ٨٨ هیچ گونه اظهار نظری مبنی بر حفظ حرمت مراجع از ایشان دیده نمی شود.
غرویان در روزنامه آرمان با صراحت تمام حوزه را به دوری از سیاست توصیه می کنند .آیا این همان جدایی دین از ساست نیست ؟ که امام راحل این تفکر را نفی فرمودند؟
 آقای غرویان!! جامعه ای که سیاست نداند عاقبتی جز جهل و نابودی ندارد!  البته ؛ سیاست مداری با سیاست زدگی که امثال شما گرفتار آن شده اید متفاوت است. 
ملت بزرگ ایران دین و سیاست را همانند زنجیر به هم گره داده ، تا نشود آنچه که در کربلا رخ داد .
برخی دیگر از حامیان یا به نوعی نوچه های  خاتمی با قلم فرسایی ، سعی در ایجاد یک فتنه جدید دارند. از جمله شخصی مثل علی مطهری بی آنکه توان اظهار نظری داشته باشد بی وقفه بر تنور التهابات می دمد به گفته ایشان نظام اسلامی مدیون مراجع دینی است که قطع به یقین همانگونه است و کسی نمی تواند منکر آن باشد . اما ظاهرا حضرات فراموش کرده اند انقلاب اسلامی از برخی مراجع بی بصیرت چه ضربه هایی خورده است، شخصیت سادلوحی چون آقای منتظری با پناه دادن به عوامل نفاق و لیبرال ها هزینه های سنگینی را به حکومت وارد نمود که اگر شجاعت و هوشیاری امام مانع از ادامه کار وی نمی شد معلوم نبود کشور به چه سمت و سویی خواهد رفت !!
 یا شخصی مثل سید صادق شیرازی با ایجاد یک پیوند عمیق با دشمنان اهل بیت (ع)  نه تنها ایران بلکه جهان اسلام را به چالش کشیده است و جان هزاران هزار مسلمان مظلوم را با کینه توزی مفرط به خطر می اندازد!
مصیبت اصلی اینجاست که ؛ دشمنان حضرت زهرای مرضیه (س) در آن سوی مرزها حامی مرجع تقلید شیعیان شده و علم مظلومیت مراجع را بر دوش ، و فریاد وامصیبتا سر می دهند!! 
پ_ن: نیروهای مومن به انقلاب اسلامی و مدافعان حریم ولایت و مرجعیت با حفظ همه حرمت ها با هوشیاری و بصیرت همه فتنه ها را با توکل بر خدا با قدرت تمام در نطفه خنثی خواهد کرد.
والعاقبة للمتقین
✍محمدی همدانی
۹۷/۰۸/۰۹ موافقین ۱ مخالفین ۰
مجمع جهانی خادمین شهدا_ شاهد خبر گنجینه شهدای جهان اسلام

بصیرت

بیانیه

سکولار

فتنه

لیبرال

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی