گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

بیانیه مجمع خادمین شهدا _ گلزار شهدای اهرم

يكشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷، ۰۷:۲۶ ب.ظ

به گزارش روابط عمومی خادمین شهدای جهان اسلام :

در پی ارسال یاداشتی از طرف مردم شهید پرور شهر اهرم تنگستان مجمع خادمین شهدا بیانیه ای بدین شرح صادر کرد:بسم رب الشهدا والصدیقین 

امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست.امام خامنه ای (مدظله العالی)

فرمایشات گهربار مقام عظمای ولایت و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی در باب زنده نگاه داشتن یادذو نام شهیدان  نشان ازحکم جهاد فی سبیل الله دارد ، در برهه ای که دشمنان اسلام با تمام توان کمر به نابودی فرهنگ اسلامی و در راس ان فرهنگ جهاد و شهادت بسته اند لازم است که مردم و مسئولین با لبیک به فرمان معظم له و وظیفه شرعی و قانونی در راه صیانت از این فرهنگ کوشا باشند . تا زمانی که مزار مطهر امام زادگان عشق مورد بی مهری قرار گیرد نمی توان این فرهنگ عاشورایی را چنان که شایسته است به نسل جدید منتقل کرد. اخیرا یاداشتی به همراه یک تصویر از گلزار شهدای شهر اهرم به مسئولین مجمع گزارش گردیده است ؛ که در کمال تاسف و ناباوری قبور مطهر این عزیزان محل جولان و استراحتگاه حیوانات ولگرد شده است : در این یاداشت امده است بیش از یک سال از انتشار این تصاویر در فضای مجازی می گذرد؛ باوجود اگاهی و اطلاع مسئولین و قول مساعدت از طرف ایشان هیچ اقدامی صورت نگرفته است بدین منظور تصویر مورد اشاره مجددا در فضای مجازی بازنشر شده ؛ که واکنش هایی رااز طرف خانواده معظم شهدا ، خادمین شهدا و ملت شهید پرور ایران اسلامی در پی داشته است .

بر این اساس طبق وظیفه ای که این مجمع جهت پیگیری این قبیل مشکلات بر عهده از مسئولین اداره بنیاد شهید و سایر نهاد های مسئول تقاضای رسیدگی و رفع نواقص در گلزار شهدای شهر اهرم را دارد.

همچنین این مجمع برای همکاری با این اداره جهت سرعت بخشیدن به انجام کار از طریق تشکیل  گروه جهاد امادگی خود را اعلام می دارد.

سربازان اتش به اختیار

مجمع جهانی خادمین شهدا

 

۹۷/۰۹/۰۴ موافقین ۱ مخالفین ۰
مجمع جهانی خادمین شهدا_ شاهد خبر گنجینه شهدای جهان اسلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی