گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

به مناسبت نهم دی

يكشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷، ۱۰:۳۸ ب.ظ
#اخبار_فرهنگی 
بسم رب الشهید..
⏪به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی خادمین شهدا :به مناسبت یوم الله نهم دی ماه ، روز بصیرت و میثاق با ولایت ، مراسم دیدار با خانواده های معظم و معزز شهدا ، در روستای قباکلکی شهرستان تنگستان برگزار گردید.
🌀روابط عمومی این مجمع  در ادامه تشریح  کرد:
مراسم دیدار و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با حضور رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی ، مدیر موسسه فرهنگی قرانی ابراهیم خلیل الله تنگستان ، و مدیر جهادی فرهنگی این مجمع در فضایی معنویی برگزار گردید.
این گروه در ساعت ١٥ روز نهم دی ماه ،در گلزار شهدا ی قباکلکی حاضر و بعد از نثار فاتحه ، با خانواده های ساکن در این روستا دیدار و از نزدیک در جریان مشکلات و درد دل های این عزیزان قرار گرفتند.
♦️در بخشی از این مراسم عیادتی نیز از جانباز و ازاده سرافراز برادر زنده بودی به عمل امد.
💢همچنین ،رئیس محترم  شورا ، دهیار محترم ، فرمانده مخلص ، پایگاه بسیج و یکی از فعالان فرهنگی و خادمین شهدای روستا  ، این گروه را همراهی کردند.
در پایان هر دیدار  بسته ای شامل، قران کریم و کتاب های مذهبی و شهدایی از طرف موسسه فرهنگی ،قرانی  و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به این عزیزان اهداء گردید.
♦️روستای قباکلکی ،یکی از پر اوازه ترین مناطق این شهرستان به شمار می اید ؛  که در دوران دفاع مقدس دوازده شهید و ده ها جانباز و ازاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
💠طرح دیدار با خانواده معظم شهدا یکی از اهداف سربازان اتش به اختیار در این مجمع می باشد که به طور مستمر در دستور کار قرار گرفته است.
💠ضمن تقدیر و تشکراز همه عزیزان که در برگزاری این مراسم تلاش کردند؛انتظار می رود  سایر مسئولین و همچنین مردم شهید پرور ایران اسلامی نیز به طور ویژه به چنین کارهای ارزشی توجه نمایند.
جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی _مجمع جهانی خادمین شهدا
http://martyrsofislamicworld.blog.ir/
eitaa.com/joinchat/shahid_110دیدار با خانواده شهدادیدار با خانواده شهدادیدار با خانواده شهدا
۹۷/۱۰/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی خادمین شهدا_ شاهد خبر گنجینه شهدای جهان اسلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی