گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

حذف واژه شهید

جمعه, ۱۹ مهر ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵ ب.ظ
🔴حذف واژه شهید،
شرم اورترین کمپین خناسان...
با  توجه به حذف سلسله وار واژه مقدس شهید  در شهرهای مختلف کشور، به یقین می رسیم  که یک برنامه کاملا مهندسی  در اتاق فکر جریان نفاق  طراحی ، و در حال اجرا می باشد.
تحلیل این موضوع کار سختی نیست ، فقط کافی است به شخصیت مدیرانی که در این کار ظالمانه دخیل هستند نگاهی داشته باشیم .
تقریبا اکثر این افراد از کمبود شخصیتی در رنج و سعی کرده  خود را به هر قیمتی در زمره مدیران قرار دهند . این روحیه انسان را به سمت خود فروشی کشانده و باعث می شود با کسانی معامله کنند که اعتقادی به ارزش های اسلامی و حتی انسانی نداشته و سالیان طولانی در صدد عقده گشایی  از دانش اموختگان مکتب عاشورا هستند.
حال این زمینه فراهم شده تا جماعتی به ارزوی های خویش  برسند .برخی صندلی های قدرت را تسخیر و برخی به ثروت های حرام  دست یافتند . اما کسب این دو به قیمت خیانت به مردم و کشور و شهدا  تمام خواهد شد .
تاریخ را ورق بزنید. !!
در حادثه غم بار کربلا چند گروه مقابل امام معصوم صف ارایی کردند..
١_ گروهی که از پدر بزرگوار امام شهیدمان ، اقا امیر المومنین علی (ع) کینه بر دل داشتند . این افراد برای انتقام امده و زمانی که علی اکبر امام حسین( ع )وارد میدان شد ، لعینی گفت به چهره این جوان بنگرید ! ایا اربا اربا کردن پیکر او که شبیه ترین به ال الله است از کینه های شما کم نمی کند....؟
٢_ گروه دوم دنیا طلبانی که در منجلاب شیرینی های دنیایی دست و پا می زدند .این درندگان  برای احکام حکومتی پای در میدان جنگ نهاده یا برای دریافت زر و زیور دنیایی شمشیر برهنه ساخته بودند ...
٣_ و گروهی نیز که جز احمق نام دیگری بر انان نمی توان یافت حماقتشان انقدر اشکار بود که امده بودند از خلیفه غاصب و کذاب حمایت کنند ، خلیفه ای که اشکارا گناه می کرد و به حدود اللهی دهن کجی می نمود...
این انسان نماها با ان خوی وحشیگری ، امام معصوم را خارجی و مرتد  و  متوهمانه به خود القاء می کردند که برای رضای خدا شمشیر کشیده اند غافل از اینکه خون خدا را بر زمین می ریزند.
جرم این گروه از سایرین بیشتر نباشد کمتر نیست ،زیرا با جهل خود به ظالمین قدرت بخشیده تا حق را ناحق کنند و امام عادلی چون حسین  ابن علی ( ع) که تمام تلاشش رستگاری انسان ها بود را انگونه ناجوانمردانه به مسلخ کشاندند.
مگر یزید چه می کرد و چه می گفت که امام شهیدمان بر علیه او قیام کرد؟ مگر نه اینکه امام حسین ع برای اقامه امر به معروف و نهی از منکر جان خویش و یارانش را فدای دین خدا کرد ؟
یزید همانی را گفت که امروز برخی بر زبان می اورند! ازادی !!
ازادی به سبک شیاطین ! یعنی بگذارید مردم  در گناه غرق شوند تا اشک صاحب اصلی جهان سرازیر گردد! 
ربا ، رشوه و چپاول بیت المال را ترویج دهید تا لشگری برای جنگ با خدا فراهم سازید! 
دنیا را برای دنیا پرستان چنان شیرین کنید که برای کسب قدرت و ثروت سخیف ترین حرکات از انان سر زند! با این شیرینی ها چنان قلب هایشان را قصی کنید که همانند سنگی سخت و  خشن با هیچ ناله و اهی تکان نخورد. 
مبادا فکر کنید این جریان به اصطلاح روشن فکر صدای مظلومیت را نمی شنود ، می شنوند، اما سختی و سفتی قلبشان اجازه نمی دهد به حال روز مظلومین نظر کنند.
دشمنی این جماعت با شهدا این است که می دانند تنها فرهنگی که می تواند در مقابل انان قد علم کرده و روزشان را همانند شب تیره و تار کند  همین فرهنگ عاشورایی جهاد و شهادت است . این فرهنگ در هر برهه ای که نیاز باشد  به پاکترین بندگان خدا تکلیف می کند  که جان خود را تقدیم ازادگی نمایند.
این فرهنگ ناب جهاد و شهادت است که لرزه بر اندام دشمنان انداخته و خواب و خوراک بر انان حرام ساخته است . لذا به هر قیمتی می خواهند این سلاح اعتقادی را از مسلمین گرفته و جامعه اسلامی را خلع سلاح کنند!!
اما چه احمقند این افراد که نمی دانند راه و رسم شهادت گم شدنی نیست ..و فرا می رسد روزی که مختاران زمانه  لگد بر صورت سیاهشان بکوبند.
رهسپاریم با ولایت تا شهادت
✍محمدی همدانی
http://hamadani52.blog.ir/1398/07/19
۹۸/۰۷/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی خادمین شهدا_ شاهد خبر گنجینه شهدای جهان اسلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی