گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
زندگینامه :
🌹🌹🌹🌹
شهید محمد اکبری در یکم فروردین ماه ١٣۴۶در روستای گنبد از توابع بخش مرکزی همدان در خانواده ای مذهبی و ساده زیست به دنیا آمد. پدر بزرگوار شهید فردی زحمتکش بود که با کار در زمین های کشاورزی مخارج زندگی خود را تامین می کرد.
شهید محمد اکبری در سال ١٣۵٣وارد مدرسه شد اما به دلیل مشکلات و عدم امکانات قادر به ادامه تحصیل نشد. و تصمیم گرفت دوشادوش پدر در امر کسب روزی حلال کار کند. انسانی کوشا فعال و اهل کار بود.
بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همانند سایر دوستان وارد بسیج مستضعفین شد تا از ارزشهای اسلامی دفاع کند.
در سال‌های دفاع مقدس بنابه وظیفه شرعی و قانونی جهت گذراندن خدمت مقدس سربازی به جمع برادران ارتشی خود پیوست و راهی جبهه های حق علیه باطل شد.
شهید اکبری زمانی را در مناطق عملیاتی سپری می کرد که برادر بزرگترش نیز به عنوان بسیجی در جبهه های نبرد حضور چشمگیر داشت. که این خود نشان از ایمان قوی خانواده اکبری دارد.
محمد عزیز بعد از ماه ها مجاهدت در مناطق مختلف سر انجام  در بیست و هشتم تیر ماه سال ١٣۶۶ در منطقه عملیاتی سومار بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و عندربهم یرزقون شد.
پیکر پاک و غرق به خون این شهید عزیز بعد از تشییع باشکوه بر روی دستان مردم قدرشناس گنبد و همدان در گلزار شهدای زادگاهش گنبد در خاک آرام گرفت و روح پاکش مهمان ابدی خالق یکتا گردید.
فرازی از وصیت نامه  شهید:
ای مردم مواظب اعمال خود باشید و پشت رهبر عزیزمان را خالی نکنید و اگر عزیزی در خون غلتید سلاح او را بردارید. به دشمن مجال نفس کشیدن ندهید. چه افتخار بزرگی است که اسم ما را هم در زمره شهدا بنویسند.
نماز ها را در اول وقت بخوانید و توکل به خدا کنید، قرآن زیاد بخوانید و در زندگی ساده باشید. در مجالس پر زرق و برق شرکت نکنید و خود نیز چنین زندگی نداشته باشید. به خاطر دنیای مادی ایمان خود را بر باد ندهید. خانه ما آن دنیا است و این دنیا مهمان هستیم و دیر یا زود باید برویم و چه بهتر که مرگ ما شهادت باشد و رضای خدا در آن باشد.
محمد اکبری 
روحش شاد. یادش گرامی. 
0/5484
۰۰/۰۹/۰۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی خادمین شهدا_ شاهد خبر گنجینه شهدای جهان اسلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی