گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

شهید مدافع وطن نصرالدین سجادی

چهارشنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۴ ب.ظ


============>🔹🌹🌹
🇮🇷#ایران
معلومات شهید مدافع عن الوطن

الاسم : نصر الدین سجادی 🌹🕊
 
تاریخ المیلاد : 1969 مایو 22

تاریخ الشهادة : 2016 سبتمبر  22

محل الشهادة : ایران

کیفیة  الشهادة :  أطلق النار على الوجه والساق والذراع

المنصب : الباسیج

============>🔹🌹🌹

personal identification of
martyr: Holy defence

 Name: Nasroddin Sajadi🌹

Date of birth: 21/5/1969

Date of martyrdom:22/9/2016

place of martyrdom: PAJK areas


The way of martyrdom: hitting by bullet on the face ,leg &arm

Rank : Basiji

 ~~~~~~~~~~~~🔹🔹🌹
🌐گنجینه اطلاعات شهدای جهان اسلام
==========================
 شهداء کنوز المعلومات فی العالم الإسلامی
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
🌐Martyrs of the Islamic world's information treasures
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 http://ادرس وبلاگ

martyrsofislamicworld.blog.ir

#شهید_نصرالدین_سجادی

#معرفی_نامه

📝شهید نصرالدین سجادی فرزند حسین و آسیه ، یکم خرداد ماه سال 1348 در روستای کلجی از توابع شهرستان سروآباد میان خانواده ای کارگر و علاقمند به نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران  دیدگانش به فروغ هستی روشن شد.

🔹پس از  گذارندن دوران کودکی تحصیلات خود را تا مقطع پنجم ابتدایی در روستای کلجی ادامه داد و به دلیل محرومیت و فقدان امکانات مالی خانواده ، درس را رها کرد و در کنار پدر به کشاورزی مشغول شد . از همان دوره کودکی پر جنب و جوش بود ، با همه می جوشید و از کار و تلاش خسته  نمی شد .

🔹به صله رحم  و  روابط با همه خویشاوندان اهمیت می داد و اگر مشکلی داشتند سعی می کرد در حد توان به آنها کمک کند . برای همه احترام قائل بود و رابطه ای دوستانه و محبت آمیز بر قرار می کرد .  حضوری فعال در مسجد و علاقه زیادی به مسائل معنوی داشت . انسانی دلسوز مهربان و بسیار خیرخواه و در برابر مشکلات صبور و مقاوم بود و با توکل به خدا مشکلات را حل می کرد مردی خوشرو مهربان و شجاعتش بی نظیر بود همه کسانی که با او برخورد داشتند از معنویت او تعریف می کنند از کمک کردن به محرومان لذت می برد  و در همه کارها رضایت خدا را مدنظر داشت.

🔹شهید نصرالدین با رسیدن به سن ازدواج در تاریخ 10/2/1375 با خانم نشمیل رحیمی ازدواج نمود که ثمره این ازدواج  یک فرزند پسر به اسم  #آریا و یک دختر به اسم #آزیتا می باشد .

🔹با والدینش بسیار خوب و آنان را مورد محبت و دلجویی  قرار می داد و  نسبت به همسر و فرزندانش محبت و علاقه وافری داشت در محیط خانواده بسیار صبور و صمیمی بود . و به خانواده اش توصیه می کرد که نماز را سر وقت بخوانند و به تزکیه نفس و همچنین احترام به پدر و مادر سفارش می نمود .

🔹او ، برای ملت مظلوم و بی دفاع کردستان عاشقانه و به صورت خودجوش با عنوان بسیجی به صف سبزپوشان توحید  پیوست . نصرالدین با شناخت راه صحیح و با بصیرت پر توان و پر انرژی به صف مبارزین علیه کفر و نفاق رفت . او به خوبی راه ارزشی و راه انقلاب را تشخیص داده بود و در همه برنامه ها و در تمام ماموریتهای مورد نیاز حضور فعال داشت.

🔹به بسیج و بسیجی بودن علاقه داشت و آن را پاسداری از ارزش های اسلام می دانست . او مشتاق شهادت بود و از خطر هیچگونه واهمه ای نداشت .

🔹مردی پرکار و کارهایش را برای نهاد سپاه بدون چشمداشت انجام می داد و ماموریتهای نظامی را با عشق و علاقه قبول می کرد از نظر اخلاقی فردی بسیار وارسته شخصیتی پرکار و کم توقع که امیدواریم نسل جدید انقلاب از  ایشان الگو بگیرند و راهش پر رهرو بماند.

🔹در عملیاتهای چریکی مهارت زیادی داشت . انگیزه او از رفتن به جنگ با دشمنان انقلاب اسلامی لبیک گفتن به پیام حضرت امام و دفاع از میهن و ناموس بود .

🔹نصرالدین تابلوی زیبایی از عشق و ارادت رزمندگان به اسلام بود.  غیرت ، شجاعت ، شهامت و از جان گذشتگی و دینداری او نقشه های پلید ضدانقلاب را به زانو در آورد.

🔹او تصویری از سلحشوری بود که تا پای جان ایستاد و از مرز و بوم خود دفاع کرد ، تا آب و خاک این کشور به دست دشمنان اسلام نیفتد .

🔹این رزمنده رشید و دلاور پس از سالها مجاهدت سرانجام  در تاریخ 1/7/1395 توسط شب پرگان منافق  پژاک که او را خاری در چشم خود می دیدند . به طور ناجوانمردانه در روستای کلجی  بر اثر اصابت تیر به صورت ، بازو و پا ترور شد و به جمع شهدای انقلابی پیوست . و در قبرستان عمومی روستای کلجی آرام گرفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی