گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

شهید حسین اسماعیلو

يكشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۷، ۱۱:۱۳ ق.ظ

تاریخ تولد:1344/3/1

تاریخ شهادت:1364/1/29

محل شهادت:پادگان حمید

نحوه شهادت: بمباران هوایی

درجه: پاسدار وظیفه

@shahid_peyraviyan

============>🔹🌹🌹

🇮🇷#ایران

معلومات شخصیة الشهید فی  

حَرب مقدسة(الحرب بین عراق و ایران )

الاسم : حسین اسماعیل لو 🌹🕊

 

تاریخ المیلاد : 1965 مایو 22

تاریخ الشهادة : 1985 آربریل 18

محل الشهادة : إیران - الحامیة الحمید 

  

کیفیة الشهادة : القصف الجوی

المنصب : الحارس

============>🔹🌹🌹

personal identification of 

martyr: Holy defence 

Name: Hossein Esmaeil loo🌷🕊

Date of birth:22/3/ 1965

Date of martyrdom: 17/4/1985

place of martyrdom: Hamid Garrison , Iran

The way of martyrdom : Air bombing

Rank : Duty guard

 ~~~~~~~~~~~~🔹🔹🌹

🌐گنجینه اطلاعات شهدای جهان اسلام

==========================

 شهداء کنوز المعلومات فی العالم الإسلامی 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

🌐Martyrs of the Islamic world's information treasures

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

زندگینامه ومعرفی کانال شهید⏬

 🆔 @martyrs_of_Islamic_world

 http://ادرس وبلاگ

 martyrsofislamicworld.blog.ir

#شهید_حسین_اسماعیلو

#معرفی_نامه

🔸شهید بزرگوار در خانواده ی غنی از ایمان بدنیا آمد و از آنجا که پدر و مادرش علاقه وافری نسبت به حضرت اباعبدالله الحسین داشتند این نوزاد را حسین نامیدند. وی در سن 7 سالگی از نعمت پدر محروم گشت دوران ابتدائی در دبستان ابن سینا با موفقیت به پایان رسانیده با اوج گیری انقلاب در سال 56وارد مدرسه راهنمایی قدسی شد او همگام با دیگر دانش آموزان در تظاهرات ضد رژیم شاه شرکت می کرد و اغلب روزها باعث تحریک دانش آموزان شده آنها را جهت شعار دادن علیه رژیم تشویق می کرد. شبها به پشت بام می رفت و با گفتن تکبیر همراه با دیگر تکبیر گویان لرزه به اندازم رژیم منقرض پهلوی می انداخت. در ماه محرم به کمک دیگران عزاداری امام حسین (ع) را به کانونی علیه یزید زمان تبدیل می کرد و با دادن شعارهای اسلامی انقلابی در روشنگری مردم نقش بسزائی ایفا می نمود. 

🔸با ثمر رسیدن انقلاب ، همچنان آرام نشست و با گروهکهای ضد انقلاب، دمکرت، کومله، گرچه او تابستانها جهت کمک خرج خانواده به کارگری می پرداخت اما دیگر با شروع جنگ نتوانست که در شهر و دیار بماند. می خواست به جبهه برود لذا با توجه به پایین بودن سن، با مخالفت بسیج روبرو بود ولی همچنان فعالیتهای خود را ادامه داد پس از طرف بسیج عازم کردستان شد و مدتها با توجه به اینکه مملو از برف و یخبندان بود مشغول به خدمت شده به مدت 9 ماه در گرمای تابستان تنگه هرمز بخاطر خدا کار کرد. زمانی که حوزه نظام وظیفه مشمولین را جهت خدمت مقدس سربازی فرا خواند دفترچه آماده به خدمت گرفت و خود را به سپاه پاسداران معرفی و بعنوان پاسدار وظیفه بخدمت خود در واحد مهندسی رزمی تیپ المهدی ادامه داد و رانندگی لودر را بعهده گرفت و داوطلبانه و شجاعانه در خط مقدم خدمت نمود تا اینکه در روز 29/1/64 در اثر بمباران هوائی رژیم صدام به فیض عظمای شهادت و به وصل معشوق و معبود خویش رسید.

روحش شاد و یادش گرامی و راهش پررهروباد

🔸فرازی چند از وصایای شهید حسین اسماعیلو🕊

🔸هیچوقت سر تسلیم در برابر دشمنان اسلام و قرآن فرود نیاورید و در برابر دشمنان دین و اسلام و قرآن خشمگین باشید. این دنیا سرائی بیش نیست این دنیا منزلگاهی است که فقط برای دادن یک امتحان در آن توقف کرده ایم این دنیا آن طور است که حضرت علی (ع) می فرماید هیچ نمی ارزد پس چرا باید پیروان علی (ع) اینگونه به آن چسبیده باشند. خدایا من خجالت می کشم که در روز قیامت سرور شهیدان بدنش پاره پاره باشد و من سالم باشم. من به جبهه می روم و جان و قطره قطره خون خود را در راه خدا و اسلام و آرمانم می دهم تا شاید با این قطره خون ناقابل خود یک قدم مثبت در راه هدف و آرمانم برداشته باشم. خدایا بندهای نفسانی را از پاهایم بازکن تا بهتر بتوانم ترا بشناسم خدایا عزمم را جزمتر و گامهایم را استوارتر کن تا بتوانم در راهت گام نهم خدایا راهنمائیم کن تا راه و حرکتم را فقط در راه تو و برای رضای تو باشد.

🔸از شما می خواهم که گوش بفرمان امام باشید و این حسین زمان را تنها نگذارید. فرزندانتان را از کودکی با اسلام آشنا کنید و آنها را با تربیت اسلامی بزرگ نمائید و ای تو خواهرم حجابت را رعایت کن تا مشتی باشد بر دهان منافقین.

@shahid_peyraviyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی