گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

سردار شهید محمد کاظم حسینعلی پور

شنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۶، ۰۷:۲۸ ب.ظ

============>🔹🌹🌹
🇮🇷#ایران
معلومات شخصیة الشهید فی
حَرب مقدسة(الحرب بین عراق و ایران )

الاسم : محمد کاظم حسینعلی بور
تاریخ المیلاد : 1962 یولیو 30

تاریخ الشهادة : 1987 کانون الثانی18

محل الشهادة : إیران- شلمجه

کیفیة الشهادة : إطلاق النار على الجبهة.

المنصب : خلیفة مشاة البحریة لجیش۲۳ المهدی


============>🔹🌹🌹

personal identification of
martyr: Haj Mohammad -Kazem Hosseinali pour

Date of birth:3o/7/ 1962

Date of martyrdom:18/1/1987

place of martyrdom: Karbala -
5 , Shalamche.

The way of martyrdom : hitting by bullet on forehead

Rank : The successor to the marine division of 33rd Al-Mahdi division

~~~~~~~~~~~~🔹🔹🌹
🌐گنجینه اطلاعات شهدای جهان اسلام
==========================
شهداء کنوز المعلومات فی العالم الإسلامی
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
🌐Martyrs of the Islamic world's information treasures
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
زندگینامه ومعرفی کانال شهید⏬
🆔 @martyrs_of_Islamic_world

http://ادرس وبلاگ
martyrsofislamicworld.blog.ir

گنجینه اطلاعات شهدای جهان اسلام, [۳۰.۰۷.۱۷ ۲۱:۲۹]
#شهید_محمد_کاظم_حسینعلی_پور

#معرفی_نامه

⚜در هشتم مردادماه 1341 در شهرستان کازرون کودکی متولد شد که خانواده مذهبی خود را غرق شادی و سرور کرد و در محیطی سراسر معنویت بعنوان اولین فرزند ذکور خانواده پا به عرصه این جهان گذاشت با به دنیا آمدن کاظم زندگی حیاتی دیگر و خدابینی خاص مجوز گرفت و محیط خانواده وی از قداست خاصی برخوردار گشت، او در این محیط رشد کرده تا اینکه بهسن 6 سالگی رسید در این زمان بود که پا به محیط تعلیم و تربیت بگذارد او برای تحصیل وارد دبستان مجتهد شده و دوره ابتدائی خود را در این مدرسه به پایان رساند بعد از آن وارد مدرسه راهنمائی شهید قائدی (ادب سابق) شد و دوره سه ساله راهنمائی را در آنجا گذراند و بدنبال آن برای ادامه تحصیل به هنرستان صنعتی دکتر شریعتی کازرون وارد شد.در محیط هنرستان عضو انجمن اسلامی دانش آموزان شد و در این نهاد نوپا فعالیت چشمگیری از خود نشان داد و سالهای اول تا سوم را با موفقیت پشت سر گذاشت در این زمان بود که ندای (هل من ناصراً حسین زمان) را بگوش دل شنوفت و برای رویاروئی با کفار بعثی که به کشور اسلامی ما تجاوز کرده بودند رهسپار جبهه های نور شد و بعد از مدتی که در جبهه ها به نبرد با بعثیان ملحد مشغول بود به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کازرون در آمد و در لباس مقدس پاسداران وظیفه خطیر حفاظت از ارزشهای اسلامی را بعهده گرفت.

🕊#شهید_حاج_کاظم_عزیز

⚜از اوائل جنگ تحمیلی عراق بر علیه ایران در جبهه ها به سر می برد و عشق عجیبی نسبت به مبارزه و دفاع مقدس داشت فرامین امام را با تمام وجود دریافت کرده و به آنها عمل می نمود در راه خدمت به اسلام و مبارزه پیکار با کفار بعثی با تمام سختیها و مشکلات، دست و پنجه نرم می کرد و در این راه از هیچ گونه فداکاری دریغ نمی نمود. در میدانهای نبرد مسئولیتهای عمده و کلیدی بعهده داشت و رزمندگان همسنگرش شجاعت و صداقت عجیب او را تحسین کرده و عشق وصف ناپذیری بهاو داشتند.

⚜حاج کاظم نه تنها معاون یگان دریائی لشکر مستقل المهدی (عج) بود بلکه در هنگام عملیات جهت یاری رسانیدن همسنگران خود در واحدهای دیگر به آنها پیوست. او در مصاف با بعثیان چندین بار در عملیات رمضان، خیبر والفجر و کربلای چهار مجروح شد و بدنش آماج ترکشهای خمپاره گشته بود بطوری که تا لحظه شهادت تعداد زیادی ترکش در قسمتهای مختلف بدنش وجود داشت و هر وقت به او می گفتند تحت عمل جراحی قرار گیرد و ترکشها را بیرون بیاورد اظهار می داشت:

⚜که انشاءالله بعد از جنگ شاید می خواست که در سرای دیگر اینها مدارکی باشند گواه حقانیت و سند و افتخار در نزد محبوب حقیقیش.

⚜حاج کاظم عزیز، در تاریخ 10/2/1365 ازدواج کرد و بدین طریق سنت رسول اکرم (ص) عمل کرد ولی چون عمل به وظیفه الهی را تکلیف خود می دانست به دنیا و سیمای فریبنده اش تمایل و با اینکه مدت اندکی از ازدواجش نمی گذشت باز در میدان های پیکار حاضر بود و نبرد مقدس خود را ادامه داد تا به معبودش لبیک گفته و این دنیا را رها کرده و راهی دیار باقی شد.

📝وصیت نامه شهید

⚜هیچکس نیست که بتواند مرگ خود را به تاخیر بیاندازد و این مسئله، مرگ از اول خلقت بوده و هست و خواهد بود اگر قرار باشد کسی از مرگ خلاص یابد چه کسی مقدم بر حضرت رسول اکرم، ولی این چنین نیست، ای انسانهای غافل و کسانی که شیطان یاد مرگ را در دلهای شما ربوده است به فکر باشید که این مرگ باید همه را در برگیرد.

⚜پس لااقل به همان اندازه که برای دنیای فانی خود توشه بر می دارید برای آخرت هم توشه بردارید بدانید که سفر آخرت بسیار سخت است و همه باید از این راه پر پیچ و خم و طولانی عبور کند، عبور از این راه احتیاج فراوان به توشه راه دارد اگر کسی این توشه را هنگام مرگ به همراه نداشته باشد در راه می ماند و نمی تواند به مقصدی نیکو برسد.

⚜پس بیائید و عاقلانه فکر کنید و پیوسته بیاد آن سفر سخت و طولانی آخرت باشید و برای آخرت خود عمل صالح پس انداز نمائید بکوشید دست از این مال دوستی و مقام پرستی بردارید، علاقه خود را نسبت به مادیات کم کنید که این مادیات نفعی در سرای ابدی به شما نمی رساند و شاید هم مضر باشد.

⚜من بعنوان کسی که تنها و تنها برای دفاع از حاکمیت اسلام و نظام جمهوری اسلامی و اطاعت از خدای متعال طبق وظیفه اسلامی و انسانی خود و دور از مادیت و تعصبات دنیوی وارد در جنگ شده ام و در این راه شهید شده ام به شما سفارش می کنم که تقوای الهی را که بهترین و والاترین وسیله نجات انسان در رساندن به کمالات دنیوی و اخروی است را رعایت نمائید خدا را در همه حال به یاد داشته باشید تا انشاءالله الطاف الهی شامل حالتان بگردد.
⏪#کانال_شهید_علی_اکبر_پیرویان 🌷
🆔 @shahid_peyraviyan

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی