گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

شهید علی ناصری

سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۴۸ ب.ظ

تاریخ تولد:

تاریخ شهادت:1395/5/26

محل شهادت:سوریه

نحوه شهادت:جانباز براثر اصابت گلوله توپ

درجه: لشکر فاطمیون

☑️ @khatesorkh1 ‌ ‌ 

============>🔹🌹🌹

🇮🇷#ایران

معلومات شخصیة الشهید المدافع عن الحرم

نام : علی ناصری 🌹🕊

 

تاریخ المیلاد : 

تاریخ الشهادة : 2016 أغسطس 16

محل الشهادة : سوریا 

کیفیة الشهادة : ضرب مدفع

المنصب : جندى من الفاطمیون

============>🔹🌹🌹

personal identification of 

martyr: defender of holy shrine in Syria

Name: Ali Naseri🌷🕊

Date of birth:

Date of martyrdom: 16/8/2016

place of Martyrdom : Syria

The way of martyrdom : disabled veterans (Janbaz)hitting by cannon bullet

Rank : Fatemiyon devision

 ~~~~~~~~~~~~🔹🔹🌹

🌐گنجینه اطلاعات شهدای جهان اسلام

==========================

 شهداء کنوز المعلومات فی العالم الإسلامی 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

🌐Martyrs of the Islamic world's information treasures

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

زندگینامه ومعرفی کانال شهید⏬

 🆔 @martyrs_of_Islamic_world

 http://ادرس وبلاگ

 martyrsofislamicworld.blog.ir

#شهید_علی_ناصری

#معرفی_نامه

⚜شهید علی ناصری سال ۹۴داوطلبانه راهی سوریه شدن و در عملیاتی بر اثراصابت گلوله توپ جانباز شدند وبعد از تحمل دردو رنج در کنار کار بنایی۲۶مرداد۹۵اسمانی شدن همانطور که ارزویش را داشت در گمنامی🌷

😭نامه علیرضا ۱۲ساله فرزند شهید ناصری

 «سلام پدر مهربانم. پدر عزیزم! می دانم که تو شهید هستی. گرچه مردم به من می گویند پدرت شهید نیست. من حرف دیگران را باور نمی‌کنم و می دانم که تو شهید هستی. فقط یک حرف می‌گویم. کسانی که به من می گویند پدر شما شهید نیست؛اما من از همین آدم‌ها یک سؤال دارم. حضرت فاطمه (س) هم وقتی که در را روی ایشان انداختند، آن موقع ایشان مجروح بود که بعد از روزها به شهادت رسید.» این، ابتدای نامه «علیرضا» به پدرش است مادرش می‌ گوید بیش از هرچیز دیگری، حرف‌های بقیه آزارش می‌دهد. «علیرضا به پدرش خیلی حساس است. توی مدرسه خیلی وقت‌ها اذیت می‌شد. برای این که ثابت کند پدرش شهید شده است حتی توی مدرسه با بقیه حرفش هم شده است. هربار هم به من می‌گوید مامان چرا برای مزار پدر سنگ نمی‌گذارند؟ چرا بالای مزارش پرچم نمی‌گذارند.

⚜یادآوری خاطرات روز 26 مردادماه امسال، شاید برای خانم فروغی سخت‌ترین کار باشد، اما او می‌گوید که دیگر با این مساله کنار آمده است و توانسته خودش را جمع و جور کند و بی تاب نشود:«در عملیاتی که زمستان سال گذشته در سوریه بود، همسرم پشت دوشکا نشسته بود.بر اثر اصابت توپ نیروهای تکفیری به سنگر مدافعان حرم، دیوار بتنی سنگر از جا کنده شده و بخشی از این دیوار، روی قفسه سینه همسرم می افتد. آن طور که همرزمانش تعریف کرده‌اند، دیگر کسی امیدی به زنده ماندنش زیر آوار نداشته؛ اما بالاخره پیکرش را از زیر آوار بیرون می‌کشند و در بیمارستان و پس از دو-سه روز به هوش می‌آید. بعد از آن هم 6 ماه به او مرخصی می‌دهند تا حالش بهتر شود. چهار ماه و نیم، پیش ما در قم بود و کاری گرفته بود که انجام دهد. کار بنایی و ساختمانی می‌کرد. 26مردادماه حوالی ساعت 11:3٠ دقیقه برایش مشکل پیش می‌آید و می‌برندش اورژانس بیمارستان. دو ساعت بعد، یکی از بیمارستان زنگ می زند به برادرم که بیایید مریض بدحال دارید. نه اسم بیمارستان، نه نشانی؛ هیچ نشانه‌ای نداده بودند. برادر و پدرم تا حوالی ساعت 4 عصر، بعد از کلی گشتن، بالاخره رسیده بودند بالای سرش و آن موقع هم او از دنیا رفته بود.»

⚜خانم فروغی می‌گوید دراین مدت، اتفاق‌هایی برایش پیش آمده که مطمئن است همسرش شهید شده است:«وقتی از سوریه برگشته بود، دوستانش می‌گفتند تا سه روز بعد از مجروحیتش، خون بالا می‌آورده و معلوم بود آسیب جدی به قفسه سینه‌اش وارد شده. پزشکی قانونی هم علت مرگ را عارضه حاد تنفسی- قلبی اعلام کرده است. من هم منتظرم نتیجه پیگیری‌ها اعلام شود؛ اما در این مدت، خودم هم گاهی وقت‌ها که تردید می‌کردم نکند همسرم شهید نباشد، اتفاق‌هایی برایم می‌افتاد و نشانه‌هایی می‌دیدم که الان مطمئنم همسرم به شهادت رسیده است و این اطمینان قلبی را دارم که او شهید است و الان زنده است و با ماست.

☑️ @khatesorkh1 ‌ ‌ ‌

۹۷/۰۷/۱۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی خادمین شهدا_ شاهد خبر گنجینه شهدای جهان اسلام

شهید علی ناصری

فاطمیون

مدافع حرم

گنجینه شهدای جهان اسلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی