گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب

بسم الله الرحمن الرحیم.

امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کمتر از شهادت نیست. امام خامنه ای مدظله العالی

امروز بیست و دوم اذر ماه ٩٧ ، تنها پس از گذشتذچند روز از اجرای برنامه مبتذل و وقیح  حیک بابا حیک ، به مناسبت  روز دانشجو در دانشگاه اهرم ، بسیج دانشجویی دانشگاه ازاد واحد اهرم اقدام به برگزاری یاد واره شهدای  دانشجو  در محل سالنا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نمود .

تجربه نشان داده است هرگاه برخی سعی در تضعیف فرهنگ اسلامی و انحراف فکری جوانان کردند ، شهدا وارد صحنه شده تا نه تنها زخم های بوجود امده از بی مهری برای جامعه را التیام بخشند بلکه ابروی و عزت یک ملت استکبار ستیز را نیز حافظ باشند.

این بار جوانان باغیرت بسیج دانشجویی با صلاحبت تمام خانواده معظم شهدا ، رزمندگان و مردم انقلابی را به میهمانی لاله ها خواندند تا مرهمی شود بر دل زخمی این راست قامتانتاریخ .

این مجلس غیر از ان که تنها یادواره شهدا باشد مجلسی شد برای ادای احترام به ساحت خانواده معظم انها ، برنامه ای ارزشی و قابل تقدیر از اینکه صندلی های ردیف اول به اینذعزیزان اختصاص داده شد .

بدین وسیله از برادران و خواهران گرامی فعال در بسیج دانشجویی شهرستان تنگستان و همه عزیزانی که در برگزاری این یادواره ارزشی به هر نحوی نقش حمایتی داشته اند تقدیر و تشکر می نماییم.

امید است یادواره شهدا منشأ خیر ، برکت و بصیرت برای جوانان عزیز این مرز و بوم باشد.

۹۷/۰۹/۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی خادمین شهدا_ شاهد خبر گنجینه شهدای جهان اسلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی