گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

هدف این سایت معرفی شهدای جهان اسلام است

گنجینه شهدای جهان اسلام

این سایت مربوط به کانون فرهنگی رهپویان شهدای جهان اسلام است.

پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
✍یاداشت .
گزارش شاهد خبر:
🔴🔴در پی #کشف_حجاب یک زن نابخرد  در گلزار شهدا ،
مدیر مجمع خادمین شهدا ضمن ابراز تاسف ،  طی یاداشتی به این عمل غیر اخلاقی و اسلامی ،  واکنش نشان داد...
مشروح یاداشت:⬇️
بسم الله الرحمن الرحیم.
همانطور که شاهد هستیم در طی یک ماه اخیر حملات پی در پی و بی پرده ای به فرهنگ جهاد و شهادت صورت گرفته ، و می گیرد!
از حمله رسانه ای به ارزش های دفاع مقدس ، تا اجرای تئاتر و کنسرت  ضد ارزشی و اینک کشف حجاب یک زن در گلزار شهدا!
این مسایل ، طراحی جبهه استکبار به سرکردگی امریکا ، انگلیس و اسراییل علیه نظام اسلامی برای تغییر نظام با شیوه جدید و مدرن به سبک غربی است.
اگر انها روزی با لشکرکشی ،فشار اقتصادی و مدل های دیگر حکومت ها را تغییر می دادند ، حال با استفاده از ظرفیت های درونی نظام و چارچوب پذیرفته شده در ان ، در صدد تغییر هستند.
دشمنان نظام اسلامی با طراحی سناریو و طراحی نقش برای افراد می خواهند به اهداف خود برسند ودر این راه برخی اگاهانه و برخی غیر اگاهانه و با انگیزه های مختلف نقشی اجرا می کنند که موجب بهره برداری دشمن می شود.
کسانی که به هر نحوی در زمین دشمنان گرفتار شده ، و برنامه های خبیثانه جبهه کفر جهانی را اجرا می کنند ، اگاه باشند مردم جامعه  کشورهای استکباری سال هاست هزینه های سنگین ازادی غربی  ( بی بندو باری) را پرداخت ، بلکه کمرشان از نا امنی اجتماعی خرد شده است .شاید ده ها سال فرصت نیاز باشد که به جایگاه یک انسان معمولی برسند.
ایجاد دغدغه های کاذب در میان برخی  ثروتمندان بی درد که فقط به فکر عیاشی و بی بندوباری هستند را نمی توان دلسوزی از طرف دشمن نام نهاد.زیرا ،دولت مردان شیطان صفت در اقصی نقاط جهان به خباثت و جنایت شهره هستند . حتی جامعه درونی خود را در سخترین شرایط رها ، یا تکه پاره می کنند . حقیقتا توقع احمقانه ای است که امریکا و غرب را منجی  ارامش دانست.
امثال مسیح علینژاد از طرف خانواده خود به طور رسمی و علنی طرد می شوند ، انگاه بی خردان جاهل مسلک و تنوع طلب دل به لجن پرانی امثال ایشان که تا گردن غرق در نجاست و خیانت است  سپرده و در خیابان های تهران و اینبار در گلزار شهدا کشف حجاب می کنند.
از سوی دیگر شخص احمق و خاینی چون علی مطهری همانند یک عرسک خیمه شب بازی ، پیشنهاد رفراندوم حجاب می دهد!
کاش علی مطهری این مدیر خسته و بریده از تمدن اسلامی ، حداقل کتاب ارزشمند " حجاب که به قلم شهید مرتضی مطهری رحمت الله علیه به نگارش در امده را مطالعه  کند تا بداند ،حکم الهی را نمی توان  به رفراندوم گذاشت! 
لذا لازم است مراجع بزرگوار تقلید ، علمای بزرگ دین ،  مسئولین ،ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دستگاه های انتظامی و قضایی بدونه هیچ ملاحضه ای به سرعت با چنین رفتارهای ساختارشکنانه برخورد نمایند.  
در پایان ، ما خادمین شهدا و فداییان ولایت ، با فریاد رسا و کوبنده خویش اعلام می داریم ، در همه صحنه ها و عرصه ها برای حفظ دست اورد های  انقلاب و شهدا ، با بذل و ایثار جان خویش تا اخرین قطره خون ، مقتدرانه و مظلومانه از ارزش های والای انقلاب  دفاع خواهیم کرد.
منتظر اقدام فوری و انقلابی از طرف مسئولین ذی ربط هستیم .
✨إِنَّ اللَّهَ مَعَ الَّذِینَ اتَّقَوْا وَالَّذِینَ هُمْ مُحْسِنُونَ 
سوره مبارکه النحل آیه ۱۲۸
محمدی همدانی 
۹۷/۱۰/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
مجمع جهانی خادمین شهدا_ شاهد خبر گنجینه شهدای جهان اسلام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی